Optymalizacja strony: tytuł i opis

Oto kilka porad SEO, czyli optymalizacji dla wyszukiwarek, aby poprawić pozycję swojej strony internetowej. Optymalizacja SEO jest niezbędna, aby poprawić Twoją widoczność i ranking stron w wynikach wyszukiwania Google i innych silników.

Przed poznaniem wskazówek SEO, które pomogą Ci wygrać miejsce w rankingu, konieczna jest krótka definicja skrótu SEO. Search Engine Optimization obejmuje wszystkie techniki optymalizacji dla indeksowania i pozycjonowania stron internetowych na najwyższym poziomie w wynikach wyszukiwania. Friendly (white hat) SEO jest określane jako odpowiednio zoptymalizowanie strony internetowej zgodnie z kryteriami określonymi przez Google. I na wskazówkach w tej mierze się skupimy.

Teraz, SEO ma sekret dla Ciebie, oto dwie z dziesięciu wskazówek SEO wybrane spośród 200 zaleceń Google do optymalizacji swojej strony internetowej.

Tytuł stron z title

To może wydawać się proste i oczywiste, ale upewnij się, że wszystkie strony mają tytuł w znaczniku title. Ten znacznik musi być wprowadzony i musi być to opis rzeczywistej podstrony, a nie całej strony. Tytuł powinien zawierać najważniejsze słowa kluczowe na stronie, być unikatowy i nie może przekraczać 60-65 znaków. Tag tytuł jest wyświetlany w wynikach wyszukiwania Google jako link. Ale o tym dowiesz się już na pingumedia.pl.

Meta opis na stronach internetowych i podstronach

Opis powinien nie tylko opisywać stronę internetową, ma także „sprzedać”. Opis strony pojawia się w wynikach wyszukiwania, więc musi zachęcić użytkownika do kliknięcia linku, a nie innej strony. Meta Opis powinien również zawierać słowa kluczowe, być niepowtarzalny i nie może przekraczać 156 znaków.