Pozycjonowanie – organiczność to podstawa

Wyszukiwarki, w szczególności Google, używają znaczną część swojej energii w walce ze spamem. Zrobią wszystko, aby uniknąć spamu. Jak wyszukiwarki znajdują spam? Zwykle w tworzeniu spamu jest się nieograniczonym. Przykład: Z dnia na dzień pojawiają się nowe strony z milionem podstron w indeksie Google. Co Google wtedy uważa?

Google może teraz kategoryzować stosunkowo dobrze witryny. Witryny informacyjne zachowują się inaczej, jak strony internetowe firmy.

Co to ma znaczyć? Google musi chronić przed spamem. To sprawia, że Google w szczególności poprzez analizę, jak normalnie działają dobre strony i jak funkcjonują jako strony „spamu”. Typowa charakterystyka złej strony: Zarówno liczba miejsc, a liczba linków przychodzących wzrośnie skokowo. Taki wzrost nie jest organiczny i filtr antyspamowy zapewne to zauważy. Jeśli masz małą stronę internetową, możesz być bardziej narażony. Co Google może pozwolić onetowi, na twojej małej stronie może być ocenione jako spam.

Dlatego pisz stale i organicznie nowe, wartościowe treści na swojej stronie internetowej, a w mniejszym stopniu skupiaj się na jej masowym linkowaniu, co może być ryzykowne.